Torsdagen den 26/3, 2009, besök

Idag har jag varit med mamma på hennes jobb! Jättekul! På en halv dag tjänade jag in glasspengar och två biobiljetter! Inte dåligt va? Tack! Dessutom fick jag hembakta bullar till fika och fick låna en dator att spela spel på. Kul att se var mamma sitter hela dagarna och vilka personer det är hon pratar om. De var jättejusta!
Vid lunch blev jag ganska trött, så vi åkte hem och åt pizza..
Annars i veckan har det varit lite rörigt..Ellen och Ida var dunderförkylda och i söndagskväll fick Ida jättehög feber. Över 40 grader, vilket visade sig vara halsfluss! Doktorn sa att det var jättesmittsamt för mig och att jag inte borde vara nära Ida. I skolan var det också många som hade det, så där kunde jag inte heller vara. Mamma och jag "flydde" till morrmor och morfar i Moheda ett par dagar medans Ida fick proppa i sig penicillin. Som tur var, piggnade hon till ganska kvickt.
Nu ikväll har vi nämligen kört Ida, Ellen och pappa till Alvesta. De har åkt till Åre med två andra pappor med 3 barn till och skall vara borta till tisdag nästa vecka. Men varken mamma eller jag är jätteledsna för det...Vi kan ju gå på bio! Ska bli skönt med lite lugn och ro några dagar bara mamma och jag. Men det klart att jag kommer att längta efter dem.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej!

Vi saknar dig här uppe i fjällen.

Vi har åkt ganska många backar.

Alla vi barn tycker det var roligast att åka i skogen... tror jag?

I alla fall tyckte jag det var roligast.

På onsdag ses vi igen.

Då ska vi ha kul!

Kram Joel<3

2009-03-30 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0