Onsdagen den 6/5, 2009, fulldos

Idag var mina blodvärden bra, eller egentligen FÖR bra så det blir fulldos så de trycks ner lite. Låter konstigt. Man vet inte vad som är bra egentligen, men jag bryr mig inte så mycket på hur många tabletter mamma och pappa blandar till. Och det är inga problem att ta medicinen. Jag får t o m påminna ibland när jag ska lägga mig att hallå, jag har inte fått min medicin.
Det som är lite jobbigt nu är maten. Jag är inte hungrig. Inget smakar. Inte ens lax, sås och potatis...så nu har jag fått börja prova lite näringsdrycker...Blää..Ida och Ellen tyckte att de var goda, men de fick inte dricka dem för mamma. Då växer ju de för mycket! Jag ska i alla fall få lite mer olika sorter att prova. Kanske därför jag har varit lite trött i skolan den senaste tiden.
Idag regnade jättemycket. Jag vägrade ha på mig ett par gamla stövlar och regnkläder i skolan, så jag blev blöt och fick byta kläder. Nu ikväll var mamma, Ida och jag och köpte nya lite häftigare stövlar och regnkläder. Jag har lovat att ha de på mig ute om det regnar..
Igår på Skogslyckan bakade vi kringlor. Det var kul! Vi fick ta med oss var sin påse hem. Alla tyckte att de var jättegoda!
Nästa tisdag är det utflykt. Spännande!
Har ni sett att jag har börjat trixa lite med min blogg. Tyckte att den behövde lite mer färg. Jag är inte klar än. Det tar lite tid..
För övrigt går det frammåt med vardagsrummet även om det är lite kvar. Vi har en snickare hos oss vissa dagar och på kvällarna är pappa instängd där. Man hör honom i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Emil

Hej Joel



Vi blev jättesnopna när vi såg all ny färg på bloggen spännande att se vad du tänker göra med den... Det är klart man ska ha lite häftiga regnkläder när det håller på så här men solen kommer snart till sjöudden igen ska du se!

Vi syns en annan dag!

Sara Emil och Albin

2009-05-07 @ 19:08:23
Postat av: Sari

hej.äntligen hittade jag er blogg....skickar många många kramar åt er och den största till Joel

2009-05-11 @ 18:25:59
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0