Torsdagen den 21/5, 2009, MR bra!

Bilderna jag tog på magnetröntgen i måndags har Växjö CLV dömt som bra. Phu...Lund ska också göra en andra bedömning, men det här kändes ändå skönt. Tror att mamma och pappa blev i alla fall lite lättade även om frågor kvarstår. Jag blev också glad och nästan lite piggare! Men jag äter förstås inte så bra ändå. Ett himla tjat hela tiden. Idag försökte jag lura mamma på en näringsdryck, men hon gick inte på det! Kanske går det lättare med pappa nästa vecka när mamma är borta...Jag VET att jag måste äta och dricka, men det är jobbigt.
Nu berättar jag om lite kul saker. Igårkväll var vi hos Anton och bakade pizza!
Idag på förmiddagen var mamma, Ida, Ellen och jag och spelade golf på driving rangen. Sen vinkade vi av Ellen vid tåget. Hon skulle till Göteborg på läger hela helgen! Kul för henne!
Ikväll kom min kompis Martin och lekte ett par timmar. Jag sa till honom att det var längesedan jag hade så här kul. Hoppas att vi kan leka snart igen!
Nu ska jag sova. Imorgon är vi lediga från skolan och mamma är hemma hos Ida och mig!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad kul Joel att MR verkar bra. Det var längesedan vi sågs nu. Tur är väl det att vi slipper avd 64 så mycket som möjligen går. Ska du med till Legoland. det ska vi. Idag har vi hälsat på Kitty i Ystad.

Ha en bra dag. Isabelle. Fam hälsar.

2009-05-22 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0