Lördagen den 10/10,

Idag sov jag till kl. 07,00, sedan åkte TV:en på.  Det var Lattjo-Laiban.  Det finns en ny tecknad serie där om några tåg som jag tycker är bra.  Efter vi hade äteit frukost, som Ellen hade gjort, ringde jag till en kompis.  Vi skulle leka på Leos Lekland idag.  Men han hade visst haft spysjukan i natt så vi får ta det en annan dag.  Det var synd, för jag hade verkligen sett fram mot det. 
Då ringde jag till Emil.  Han kom direkt.  Vi har varit både ute och inne idag.  Ida, jag och Emil har hoppat på studsmattan, spelat spel.  Det har faktiskt inte blivit så mycket dator- och DS-spel. 
I kväll kommer min kusin Lisa.  Hon ska sova över hos Ellen.
Jag tycker att jag mår mycket bättre nu.  Hoppas att man slipper "gris-sjukan".  Alla i min familj ska vaccinera sig utom jag.  Jag får inte säger min doktor.  I alla fall en spruta mindre.  Ida är nog rädd för sprutor tror jag.

Kommentarer
Postat av: Jan Fagerström

Hej, roligt att det är bra med Joel! Jag vill bara säga att jag skriver lite om Joel på våran blogg, lite fina minnen vi har, när Joel o Evelina spelade tv-spel.. Hoppas det är ok!!! Hälsningar Evelinas Pappa!

2009-10-10 @ 18:00:12
URL: http://prinsessanevelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0