Onsdagen den 28/10 2009, höstlov!

Vad skönt det är att få sova ut på morgonen och härligt att inte behöva gå och lägga sig så tidigt på kvällen.
Jag har varit lite hostig och förkyld i början av veckan, så det har inte blivit så mycket lek med kompisar. Jag har mest varit med Ida. Ellen har haft Göteborgskompis hos sig några dagar. Idag när mamma kom från jobbet blev hon förvånad. Ellen, Ida och jag hade städat hela huset. Plockat undan i alla rum. Ja, sa vi allihop när mamma tittade förvånat på oss, det var ju så stökigt! Undrar om pappa ser något när han kommer hem. Det gjorde han! I eftermiddags var jag på sjukhuset som vanligt med blodprovstagning och läkarbesök. Jag var även på återbesök på ögon. Ser perfekt, ingen skada kvar på hornhinnan och inget nytt på näthinnan. Skönt! Undersökningen hos doktor Eva gick också bra. Lite rosslig i lungorna, så jag får öka på mina inhallationer lite. Annars allt bra. Fulldos på medicinering.
När vi kom till Lekterapin var Clownen Mike där! Han är för kul! Han hade en show med trolltrix. Fattar inte hur han gör. Tror inte de vuxna gjorde det heller. Innan vi gick fick vi önska oss var sin ballong-figur. Jag tog en laserpistol och ett lasersvärd...Sen gick vi på stan. Ida och jag gick lite före mamma..
Vi gick in i en affär och köpte ritpapper och pennor. Nu sitter vi och ritar fina julkort till en tävling på mammas jobb. Spännande!
Imorgon kommer mormor in till oss. Skönt, då får vi lite god mat och fika.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hejsan! Gud va din mamma måste blivit glad! Va duktiga ni är. Hoppas du slipper förkylning snart. Kram Milla

2009-10-29 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0