Tisdagen den 13/10, 2009, vaccination

Pappa hade inte fått den senaste informationen..Jag ska visst vaccinera mig och jag kommer med alla andra känsliga personer vara bland de första. Får se vad doktorn säger imorgon när jag går på min vecko-kontroll av blodprover mm.
Igår var jag på Aikido igen. Innan passet hann jag leka lite med Anton så vi kunde ta sällskap dit. Jättekul. Jag fick med mig hem en hel lista på Japanska ord som jag ska lära mig. Mamma försökte läsa. Jag skrattade och fick rätta..
Idag har Ida och jag varit i Skogslyckan. Vi fick göra halsband. Ja...för killar också. Läderband och häftiga silverdetaljer.
Det är spännande när ledarna berättar historier om för väldigt länge sedan.
Jag kommer ihåg dem och berättar gärna för mamma och pappa. Men ibland får jag inte ihop allt riktigt. Vi har som ni vet fått en "ny" kusin. Han ska snart döpas. Jag frågade mamma om han efter dopet då kommer att se. Mamma tittade frågande på mig och jag förklarade då att en man vid namn Jesus hade ju döpt någon som kunde se efter dopet...Hmm.
På torsdag spelar jag trumbon igen. Hade en liten "svacka" men är nu på gång igen.
Ha det gott! Det har jag.
Förresten till Evelinas föräldrar: Det är helt ok att jag är med på hennes sida. Jag njöt av att "impa" lite för henne. Däremot känner jag inte riktigt igen mig på bilderna. Känns som länge sedan...
Hela min familj tänker på Evelina och hela er familj. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0