Tisdagen den 20/10, 2009, kusinbesök

Vår lille kusin Pontus har varit på besök ikväll. Vad liten och söt han är! Lite skrikig idag, men när han fått mat blev han go igen. Jag fick hålla honom en lång stund. Han härmade efter mig när jag sa la,la,la. Han är nästan lite lik mig tycker jag!
Av vaccinationen i fredags kände jag ingenting i efterhand. Skönt. Helgen var bra. I söndags var jag med en kompis på bio. Vi såg "Upp". Det var superbra! Vi gick själva han och jag. Mamma bara fixade biljetter och popcorn. Sen fick hon gå..
Igår var det Aikido med Anton och de andra kompisarna. Idag har jag och Ida varit i Skogslyckan.
Nästa vecka är det höstlov. Då ska vi vara lediga! Får se vad vi hittar på.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hejsan! Va skönt med lite lov! Själv jobbar jag hela lovet...Tur du inte blev sjuk av vaccinet. Kram Milla

2009-10-20 @ 23:06:47
Postat av: Pontus

Hallo där!

Det var jätteroligt att träffa er! Det var roligt när du och jag sa lalala. Om vi inte hinner träffas i veckan så ses vi ju på mitt dop.

Kram från kusin vitamin

2009-10-23 @ 12:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0