Måndagen den 28/9, 2009, Aikido

Ikväll har jag varit på Aikido igen med min kompis Anton. Jättekul fortfarande.
Mitt öga är bättre. Hornhinnan har redan läkt. Inte muskeln riktigt, kanske den inte gör heller. Ska tillbaka om en månad på besök. Men jag ser bra! Kanske jag kommer att vara lite mer ljuskänslig på de ögat, men det finns ju solglasögon!
Jag har varit på jättegott humör i helgen. I fredags var vi först på återbesök på sjukhuset. Sen fick Ida och jag gå till frisör och klippa oss. Vi blev jättesnygga! Jag fick tuppkam och grönt spray. Nu mamma får du sluta klippa oss. Det här blev häftigare! Ida kunde inte bestämma sig för färg, så det blev flera stycken. Hon såg ut som en barbiedocka! På kvällen åt vi pizza som vanligt.
På lördagen hade mamma lovat mig bio. Ida var på kalas. Istället för att ha mamma med mig frågade jag min kompis Martin. Han ville följa med. Vi såg G-force. Skitbra! Efter bion följde Martin med hem en stund. Senare på kvällen var vi hos mina kusiner i Öjaby.
På söndagen var jag hos Emil. Jag fick följa med till hans mormor. Där fick vi våfflor! Mums!
Det blev en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0