Söndagen den 18/4, 2010, utelek utan snö!

Skönt att vakna hemma och utan snö. NU räcker det faktiskt. Det finns andra saker att göra ute än att åka skidor.
När vi åkte till mamma idag tog vi med våra sparkcyklar. Ida och jag åkte storgatan fram och tillbaka flera gånger under dagen. Det var soligt varmt och kändes bara sådär härligt och fritt. På eftermiddagen fick vi besök av vår kusin Pontus. Vad go han är! Nu kunde han krypa. Men en liten stund försökte jag ta hand om honom själv..vad jobbigt det var. Han skulle ta mina filmer hela tiden och stoppa dem i munnen!
När de åkt hem gick Ida och jag ut igen. När vi kom tillbaka hade mamma lagat rödspätta och vit sås till middag. Det var supergott! Efter det fick vi mer spring i benen och tog en tur till...Vi fick lov till det om vi gick med på att duscha när vi kom hem. Svårt val, men ok, det fick gå.
Nu är det läggdax. Lite konstigt när det är så ljust, men det är väl bara att vänja sig.
Imorgon är det skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0