Söndagen den 25/4, Studsmattan är framme

I fredagskväll åkte vi ut till "Bitte" (min faster)..  Hon hade fyllt en massa år,  fast hon ser inte lika gammal ut, som hon faktiskt är..  Hon bjöd på Tacos..  Ja !!  Vi fick hoppa över Pizzan denna fredag.  Alla kusinerna satt och spelade spel och kollade på TV. ( Talang ).  Björn kom och hämtade oss, för pappa hade visst krångel med bilen, sa han. 
På lördag morgon låg vi och "mös" länge..  Kollade på Disneydags..  På eftermiddagen kom jag på att jag skulle ut och motionera.. Alla följde med utom Ellen..  Jag sprang nästan hela rundan runt där vi bor..  Det kändes riktigt bra, men Ida skulle förstås retas och spring ifrån mig..  Hon har ju så himla långa ben, så det är nog inte så konstigt.
På söndagen käkade vi frukost lite tidigare än i går..  Jag ringde till Emil o Albin, som kom  med gång..  Vi spelade lite golf, hoppade studsmatta nästan hela dagen..  Albin o jag spelade lite DS, men inte alls så mycket som vi brukar..  På kvällen käkade vi grillad kyckling..  Det märks att det börjar bli vår på riktigt, för nu har pappa tagit fram grillen.. 
I morgon är det skoldags igen..  Tänk vad fort en helg går, när solen skiner och man kan vara ute.. 
För övrigt kan jag säga att jag mår alldeles prima.. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej joel,va kul att du har haft en son skön helg.

Visst är det härligt när våren kommer...!

2010-04-30 @ 18:57:14
URL: http://ellansvarld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0