Helgen 27/8 - 29/8, Kräftskiva igen !!

I fredags kväll blev det som vanligt - Pizzakväll..   En stor familjepizza (Hawaii, gevetvis)..   Jag gillar ju inte ananasen, men det ska vara Hawaii i alla fall..  Därefter var det Dobidoo på TV..  Det gillar både pappa o jag..  Ellen var inte hemma, (hon sov över hos en kompis), så det var ganska lugnt..   Vi har ju skaffat två nya katter..  En mamma o henners dotter..  Mamman är fortfarande lite rädd, men kattungen är go att leka o busa med.  Vi kallar de Mimmi o Maja..
I lördags kunde jag sitta framför datorn en stund på fm, för Ellen var fortfarande inte hemma..   Jag o Ida väckte pappa redan kl. 07,00 och  sjöng för honom..  Han fyllde år..  Han fick dock inte något kaffe på sängen, inte i heller.  Han var nog lika glad för det..  på kvällen kom Mikael och hämtade oss med båten..  Det var dax för kräftskiva hemma hos de..   Mina skidkompisar Martin o Fredrik var oxå med...  Vi lekte hela kvällen, så jag var jättetrött när vi åkte hem..
På söndagmorgonen sov vi lite längre..   Efter lunch åkte jag till min kompis Karl..  Vi spelade Guitar Hero Expert..  Han har ju hur många prylar som helst..  Det gick ganska bra för oss..
På kvällen käkade vi grillad kyckling..  Mums !!!   Är det något pappa är bra på , så är det att grilla..   Björn kom ner till oss och hjälpte oss att äta upp maten..  Han är rätt hungrig tror jag..   Nu verkar det inte bli mer Slideråkning tyvärr..  Det är ju alldeles för kallt i vattnet..
I morgon blir det skolan igen..  Det ska bli kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0