Lördagen den 7/8, Ny fest !!

Efter att sovit över hos mormor o morfar var det dax igen för en ny fest för Ida o mig..  Det var inte så bra väder på fm, men mycket bättre på em..   Vi käkade smörgåstårta innan det var dax för en presentöppning till, (den tredje för mig).. 
Sen var det dax för vattenlekar.  Det är ju fortfarande ca 20 gr i vattnet så det att åka slider hela eftermiddagen..  Jag o Elin kunde hålla oss fast hela tiden, medan Jesper o Johannes trillade av minst fyra gånger..  Efter badandet käkade vi tårta..  På kvällen kom Johan o Lisa förbi..  Så alla mina kusiner var här och firade Ida o mig en gång till..  Tack för alla fina presenter...   Från Ida och Joel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0