Sommarlovet 2010

Vilket härligt sommarlov jag har haft! Är det verkligen slut redan? Skolan börjar imorgon och det är lite blandade känslor, men det ska bli kul att träffa alla klasskompisar igen.
Det har varit mycket utelekar i sommar. Massor av bad och båtåkande i det fina vädret. Jag har även kommit igång att cyklar riktigt bra. Härligt att köra ner för backen och tvärnita så bakdäcket glider framför framdäcket. Mamma såg lite nervös ut första gången jag skulle visa henne. Jag har ju inte cyklat så mycket förut. Men det här lärde jag mig med en gång. Jättekul!
Ida och jag var hos mormor och morfar några dagar förra veckan och avslutade fredag/lördag med marknad. Vi hade superkul. Vi fick åka karuseller, hoppa studsmatta, kasta bollar mm. Både Ida och jag vann när vi kastade ner nästan alla burkar.
På lördagskvällen åt vi Tacos hos mamma och tittade på en film.
Idag har jag och Ida varit hos Emil och Albin. Ellen, Sara och mamma åkte till Ikea. Nu ikväll har vi möblerat om lite överallt. Det var kul. Vi till och med att städade för att få det fint! Men vad trött man blir av det! Nu ikväll har vi läst lite innan det var dax att sova. 
Imorgon är det skola. Vi ses kompisar! Ska bli kul att höra vad ni har hittat på i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0