Tisdagen den 17/8, Ellens Födelsedag

Igår hade vi kalas för Ellen och det har vi även idag...   Mormor hade bakat tårta och kakor som vi smaskade på..  Vi hade bra väder och trivdes jättebra.  Sen sjöng vi - Jag må hon leva och morfar spelade munspel (som han gör på alla kalas).. 
Idag på morgonen åkte jag till Emil o Albin..  Det var ett tag sedan jag lekte med dem..  På kvällen kom Johan o Lisa för att fira Ellen.  De hade med sig sin hundvalp (Fonzo).   Han är för goo.. 
Det blev "Bullens varmkorv" innan det var dax för tårta igen.  Jag åt nog minst fem korvar..
I morgon ska jag o Ida följa med mormor o morfar hem..  Vi ska gå på Moheda-dagarna..  Det blir nog spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0