Onsdag den 10/2, Kontrolldag

På morgonen i dag "lurade" jag mormor lite grann..  Jag sa att jag hade så ont i benet, så jag kunde nog inte gå till skolan..  Eftersom mormor inte har någon bil, så "fixade" det sej..  Ellen o Ida "lommade" iväg till skolan och mormor o jag var hemma själva..  Det kändes rätt bra..  Jag blev rätt bortskämd med god mat och så..  Det är faktiskt sant att jag har ett stort blåmärke på benet..  Jag fick det när jag ramlade i gympan, ( i söndags )..
På eftermiddagen var det dags för ny blodprovstagning på sjukhuset.  Jag fick även göra nya andningsprov i en ny maskin.  Häftigt..  Man skulle försöka blåsa ett en eld som fanns i datorn..  Jag lyckades nästan.. 
Sen vill Stig (min doktor) kolla på mig.  Allt var OK, mina blodvärden var oxå OK, så det blir "fulldos" även denna veckan.  Uppe på lekterapin spelade jag mest WII..  Ida lekte med Anton och pappa satt mest och fikade och babblade som vanligt..
I morgon får jag nog gå till skolan i alla fall..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du har en god skoldag trots blåmärken på benen!

/Johanna

2010-02-11 @ 14:34:40
URL: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0