Söndagen den 14/2, Fortfarande mycket snö

Nu börjar ni kankske kunna mina rutiner på fredagarna..  Då är det ju alltid Pizza..  Men först skulle vi hämta Ellens kompis Laura som kom med tåget på kvällen.  Sen blev det fredagsmys med TV och chips..  När vi skulle gå och lägga oss så fick vi inte ligga där nere för då skulle vi störa de stora tjejerna, så Ida o jag kröp ner i pappas säng istället.. 
På lördag morgon var det dags för Lattjo-Lajban..  Pappa var inte särskilt road att behöva kolla på det.  Men det börjar ju redan vid kl. 07,00, så det fick bli så ändå..  På em var Ida o jag på kalas hos Emil o Oskar.  Vi var ute på Ryttaretorpet.  I 2 timmar sprang vi omkring i snön.  Sen gick vi in och grillade, bl.a. bana med choklad..  OJ vad gott det var.
På söndag morgonen åkte vi ner till bowlinghallen.  Det gick jättebra för mig.  Det är tur att de satt för så att man inte kommer ner i rännorna.  Det blev flera striker och en o annan spärr.  Eftersom min Gympa var inställd, så åkte jag hem till Frej istället..  Sen gick jag hem till mamma på kvällen.
Varför går helgerna så fort ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0