Söndagen den 28/2, 2009, slut på sportlov

Ett snörikt och kul sportlov är nu över. Jag tillsammans med Ellen och Ida har varit ute i snön varje dag. Jag har nog faktiskt halkat efter lite i datorspel och DS. Tro det eller ej så har vi även varit ganska sams ute i snön. Jag vet, det är lite otroligt. Men det klart, efter någon timme kunde det bli FÖR mycket. Men då var det bara att ringa en kompis. Alla hade ju lov, så alltid fick jag tag på någon. Jag har varit med lite olika kompisar hela veckan. Fredagkvällen var jag på kalas. Vi fick både bada och sporta. Sen fick vi pizza. Toppenkalas. Därefter var vi hos mamma och tittade vi på Let´s Dance. Igår var jag på bio med en kompis. Vi såg det regnar köttbullar. Den var jättekul! På kvällen kom hela familjen Johansson. Vi skulle titta på Melodifestivalen sa mamma, men vem vill se det när man har två kompisar som är duktiga på Wii? Vi stängde in hos i Ellens rum och spelade. Ellen och kusin Lisa som också var med och skulle sova över med Ellen, ville ändå sitta med de vuxna och titta på Melodifestivalen. En bra uppdelning. Vi fick in lite chips o snacks till oss. Klarade oss bra själva. Ida var lite kluven och sprang lite från rum till rum..
Efter festivalen fick de vuxna lite inspiration av sång och musik och tog fram gitarren och spelade långt in på midnatt. Hörde inte så mycket hur det lät. Vi stängde dörren..
Imorse sov vi ganska länge..ja för att var oss. På eftermiddagen var jag hos Karl och spelade lite spel. Nu ikväll har vi ätit lite gott. Ris, biff och spenat! Det var ganska länge sedan vi fick spenat, så det var supergott. Ida och jag slickade ur skålen..Efter den påtvingade duschen, stepade vi isäng. Hakade på mamma som hela tiden går runt och tränar så mycket hon vågar. (Det låter ganska mycket om stepskor på parkettgolv)
Imorgon ska jag och mamma till Lund. Återbesök för shunten, och förhoppningsvis en avslutning på min Leukemibehandling. Vi ska träffa doktorn.
Jag känner mig pigg, glad och i form efter en sportig och rolig vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0