Lördagen den 24/7, 2010, hemma från kollo

Jag har haft en fantsiskt rolig och mysig vecka på 4H gården. Där fanns en massa djur:kaniner,hästar,katter,höns,tuppar och en gris. Det fanns spel som maxiyatzy,ett engelskt tågspel,ormspel,fia,tre i rad & schack.Och alla sov i sama rum och i dubbel sängar.
Jag blev kollots konstnär i år. Jag målade en jättehäftig tröja. Det var så kul att jag ska gå på stan och köpa vita tröjor och färg. Kanske jag kan sälja och tjäna egna pengar. Min första tanke som barnvakt, kanske inte var så lysande.
Vi hade även en danstävling i år, där jag och min partner vann förra året. I år kom vi tvåa.
Tack alla ledare och alla nya kompisar för ett toppenkollo.
Ha en fortsatt mysig sommar!
Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0