Onsdagen den 14/7, Möllegården

Jag har inte hunnit med att skriva på hela veckan..  Det har ju varit så varmt o skönt.  Vi kom ner till Österlen i Skåne redan i lördags..  Bor på ett ställe som heter Möllegården..  Det är två familjer till som bor här..  De har också anknytning till barncancer.  Det är ett fantastiskt ställe som barncancerföreningen Södra har köpt till oss familjer, där vi kan koppla av och bara få vara..   Här finns både pool och bastu, (fast bastun har vi bara varit i en enda gång)..  Förr om åren så har det funnits 4-hjulingar här, men de är tyvärr borta i år.  Jag hoppas verkligen att det kan fixas fram nya till nästa år..  Det var så himla roligt när de fanns..  Men jag har fått nya kompisar som jag leker med varenda dag.. 
Vi badar i poolen nästan halva dagen..  Ibland bjuder "mormor" Marianne på fika..  Pappa ligger mest och latar sig i vanlig ordning, så hade inte Marianne varit här hade vi nog svultit ihjäl.  Det är bra när det finns mormor både här och hemma..  Tiden går så himla fort här.. 
Det finns TV-spel här också, fast pappa har sagt att vi får bara spela en timme varje dag..  Det gäller de andra familjerna också, men vi har kommit på ett knep, så att vi kan lura alla de vuxna..  De tror nog at vi bara spelar en tim/dag, men !!! 
Nu måste jag sluta för jag ska ut och spela tennis med de andra grabbarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0