Onsdagen den 7/7, 2010, sommarlov i stan

Skönt med lite asfalt också. Man kan ju inte bada hela sommarlovet. Lite skönt att vara i lägenhet i stan som omväxling. Mormor var hos mig i måndags när mamma jobbade. Vi gick ut lite på stan och åt glass. Sen köpte vi var sin tidning, löste korsord och spelade kort. Ida sov över hos kusin. På kvällen gick vi på Allsång i Linnéparken. Det var jättemysigt och kul. Molly var där och sjöng. Hon är söt..Jag tog kort på henne.
Synd att jag missar nästa måndag då jag åker med pappa, Ellen och Ida till Möllegården på Österlen.
Då uppträder en speciell o nära kändis. Jag hoppas att få se det på film i efterhand. Lycka till!
Idag skulle Ida och jag vara själva. Vi lovade att gå och köpa var sin hamburgare på torget hade fått pengar, men....vi köpte glass för dem istället!
På eftermiddagen dök farmor upp. Hon hade köttbullar med sig. Det var förstås gott! En stund senare kom mamma hem. Vi skulle visst ta blodprov och träffa doktor idag. Det är ju lite mer sällan nu och jag mår bra, så vi glömmer nästan bort det ibland.
På lekterapin träffade jag en kompis som jag brukade spela spel med i Lund. Vi hittade varandra direkt och började spela.
Jättetråkigt att han har blivit sjuk igen. Vi håller tummarna och tänker på hela familjen.
Imorgon ska vi packa inför resan till skåne. Det ska bli kul. Där finns både pool och hav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0