Söndagen den 4/7, 2010, konfirmation och badhelg

Tack Johannes för en rolig konfirmation. Till och med kul i kyrkan! Jag gillade när ni kom in i hockeytröjor. Även prästen var lite cool med sin elgitarr.
Efter kyrkan var vi hemma hos Johannes. Eftersom det var så fint väder var vi ute hela dagen och långt in på kvällen. Vi hoppade studsmatta, spelade fotboll, badade och åt gott. De vuxna lekte lekar på seneftermiddagen. Vet inte om de hade fått solsting eller vad det var, men de verkade ha kul.
Tack familjen Danielsson!
Idag frågade Antons mamma om vi ville komma och bada och åka båt hos dem. Klart vi ville! Vi var där redan på förmiddagen. Först åkte vi ring efter båten både Anton, Ida jag och Mikael. Sen fick mamma se att Mikael tagit fram skotern. Den är så häftig! och väldigt stor! Anton, Ida, och jag fick åka med Mikael. Sen ville mamma testa. Hon började lite försiktigt, men sen gick det knappt att få stopp på henne. Hon bara susade förbi med ett stort leende!
När man är vid vattnet blir man ganska hungrig. Johanna gjorde egna hamburgare. De var jättegoda. Jag sa att de nästan smakade som mormors biffar. Och det är ett bra betyg!
Lite senare fick vi även chokladkaka och glass! Vilken härlig dag! Tack!
På kvällen var det ganska skönt att få gå in och bara slappa. Nu ikväll ligger vi och läser lite innan det är dax att sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0