Tisdagen den 27/7, 2010, min 10-årsdag!

Äntligen var det min födelsedag! Även Idas förstås, men hon är på gympaläger i Hällevik, så jag fick en egen dag även i år! Skönt! Vi skickade med Ida lite paket i hennes väska och kalas får vi ha för henne senare. Men idag har det varit bara jag!
Igår ville Ellen åka ut till mormor och morfar med buss. Det tyckte jag lät spännande och hängde på. Ellen hade faktiskt inte något emot det. Mormor och morfar kom och mötte oss. Vi hade jättemysigt.
Idag på morgonen kom Ellen, mormor och morfar och sjöng för mig. De hade med sig paket. Lite sömnigt började jag öppna. Plötsligt började det spela musik från ett paket! Va?! Det lät ju spännande. När jag äntligen fick upp paketet fattade jag som först vad musiken kom ifrån. Det var en mobilsignal! En egen mobil! Det trodde jag aldrig. Jag svarade i telefonen och där var mamma och sjöng! Jag blev superlycklig. Tack!! 
Halva släkten kom till lunch. Det var inte så många som var hemma och kunde komma på mitt kalas. Men jag är nöjd med dagen. Ellen hade hjälpt till att fixa en supergod jordgubbstårta. Jag åt så mycket att jag fick springa 15 varv runt huset. Efter det blev jag trött och gick och vilade.
Kusin Pontus var med och lekte med såpbubblor. Det tyckte han var kul. Jag med.
När alla skulle åka hem, ville jag stanna i Moheda. Lungt och skönt ute på "landet". Men imorgon drar jag in till stan igen.
Tänker lite på Ida. Grattis till dig och hoppas att du har det kul på lägret!

Kommentarer
Postat av: Sandsbrogänget

GRATTIS JOEL!

Hälsa Ida !

2010-07-30 @ 15:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0