Söndagen den 6 juni 2010, bad och båthelg

Härligt! Äntligen riktigt varmt så man kan åka båt och bada!
Igår var vi hela eftermiddagen och kvällen hos Anton. Vi började med att hoppa studsmatta. Efter en liten stund var det mamma som ville köra båt! Alla barn var med! Peter var tveksam med kände nog trycket och följde med. Häftigt! Tror att mamma tycker det är minst lika kul som vi att "flyga" över vågorna. När vi kom tillbaka var det tårta. Mikael fyllde år. Grattis! Sen ville vi förstås ut på sjön igen och åka ring! Mikael tog hand om denna körning. Peters hund Sheba ville tydligen följa med för hon hoppade i från bryggan! Men hon badade bara lite..först en gång, sedan en gång till. Hon är mysig.
När besinen var slut fick vi gå iland och spela kubb. Mitt lag förlorade först. Sedan var det killarna mot tjejerna. Då vann vi! På kvällen grillade vi. Därefter följt av spel och lek. Tack för en fantastiskt rolig dag och kväll. Så kul att jag ville dit idag också. Men då ville jag var själv med Anton. Vi fick åka jättemycket ring och så badade vi, i våra våtdräkter. Hur kul som helst! Sen körde de hem mig till pappa i båten.
Skön helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0