Torsdagen den 24/6, Baddag

Igår lekte jag med Emil o Albin nästan hela dagen..  Vi var här hemma på Solhem,  Studsade studsmatta, cyklade, klappade grannens katter, var i Lekstugan, och spelade givetvis PC 2..  På kvällen kom Sara och hämtade grabbarna..  Vi bestämde att leka även nästa dag, alltså idag.. Vi fick inte ringa förrän efter kl. 10,00, för Emil o Albins pappa var särskilt trött idag, så han var tvungen att sova..  Exakt kl. 10,00 ringde jag så då var det bara för pappa Niklas att komma o hämta mig..  (Pappa var givetvis op jobbet, så han kunde inte skjutsa mig)..  Tack Niklas..  På em skjutsae han hem mig igen..  Då var det dags för bad..  På kvällen åkte jag slider efter Björns båt..  Sen kom det en kille som hette Andreas..  Han ville oxå prova på att åka..  Vi trillade av nästan hela tiden,  (skitkul)..  Sen kom P-O, Carina o Elin..  De ville oxå bada lite..  Det var nog närmare 20 grader i vattnet idag..  Vad skönt det är med sommaren..   I morgon är det midsommarafton, då kommer alla mina "skidkompisar" hit..  Kan tänkas att det blir lite badande i mogon oxå..   Och ni !!   GLAD MIDSOMMAR på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0