Torsdagen den 3/6, 2010, klipp, färg o pizza

Kolla in Ida och mig. Vi har varit hos "frissan". Gick med på klipp om jag fick färga. Det blev grönt för mig. Ida hade helst velat ha alla färger men fick nöja sig med guld och rosa. Ellen ville inte vara med på bild. Tyckte att det blev för kort..
Det har varit toppenväder både igår och idag. Mamma ville inte gå in och laga mat efter klippningen, så vi gick ut och åt pizza! Inte mig emot! Det blev Ida, jag och mamma. Jag kastade mig på min Vesuvio. Ja, har ändrat från Palumbo och Hawaii. Ida åt väldigt försiktigt. Efter en stund förstod vi varför. Där satt hon med en tand i handen! Aj sa hon, gav tanden till mamma och fortsatte att äta..
Tur att det var en mjölktand!
Jag åt inte upp hela min. Fick en kartong och ta hem resten. Kanske tar jag med den imorgon till utedagen på skolan. Ikväll hann jag även med att träna lite Trombonspel (för att slippa gå och lägga mig så tidigt)
Igår kväll längtade vi lite efter pappa. Kanske för att han skaffat ny studsmatta!? Vi åkte dit för en kväll och hoppade långt efter läggdax!
Imorgon är det fredag igen. Vad fort veckan gått. Hoppas helgen blir lika fin. Får vi åka båt på lördag Anton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0