Fredagen den 19/3 2010, packat för fjällen

Jag är fortfarande jättepigg. Inget ont i huvudet eller illamående. Jag är på topphumör. Äter som en "häst" och mår som en prins. Jag har inte fått gå i skolan, utan behövde vara under uppsikt. Mormor har varit hos mig så mamma har kunnat jobba. Tack mormor för att du finns! Du är toppen. Du finns alltid till hands när det behövs, både till mig och alla andra som behöver.
Eftersom jag mår så bra kommer jag att kunna följa med till Sälen imorgon. Vi blir många: Ellen, Ida, pappa, kusin Lisa, Anton, Mikael och Björn. På tisdag åker pappa och Björn hem. Då kommer mamma och Johanna upp. Det blir toppen. Hoppas snön ligger kvar och att vi får lite fint väder.
Jag har packat klart. Mitt DS, dvd-filmer, läxböcker och lite kläder.. Ser jättemycket fram emot imorgon. Får jag åka i din bil Anton?

Kommentarer
Postat av: Per-Anders Eklund

Har läs det mesta i din blogg, och som sagt så har det varit lite upp och nedgångar men mycket intressant att läsa. Men nog om det ,blicka framåt. Ha det nu så roligt i fjällen. Och hälsa till Resten av failjen från mig och Anne-Lie.

2010-03-20 @ 09:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0