Lördagen den 27/3, 2010, hemma från Sälen

Sista dagen i skidbacken blev jättehärlig!
Jag var som vanligt först i backen och hann åka ett par gånger innan resten kom ut. Det var lite dimmigt först men sen klarnade det upp och blev jättesoligt. Efter några åk, åkte jag hem till stugan och vilade lite. En stund senare kom mamma och hämtade mig och sa att Ida och Anton satt längst upp på fjället och byggde en snöborg. Det ville jag vara med på..När vi skulle ta liften upp krockade jag med min skidskolefröken Jenny. Hon kom med en grupp småbarn och tittade bakåt. Jag var focuserad på liften. Pang! Men det gick bra. Hon kände igen mig! Det var kul tyckte jag. Hon är ganska söt..
Väl uppe på toppen byggde jag en stund med Ida och Anton, medans mamma och Mikael åkte på i backarna. Snart var det dax för överaskningslunch. Vi tog skidorna till MC! Toppen! Vi fick både hamburgare och glass. Strax därefter var det dax för skidskola. Efteråt fick vi diplom och en kram av Jenny!
På kvällen åt vi Tacos, städade och tittade på Let´s Dance.
Det blev en toppenvecka! Tack alla som var med!
Lördag morgon kom vi iväg vid niotiden. Resan hem gick bra. Det blev en tjej och en killbil. Fast...Ida åkte i killbilen..
Vi var hemma vid femtiden och åkte till pappa. Han hade gjort lasagne till oss. Gott!
Nästa vecka har vi påsklov. Skönt att vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0