Onsdag den 31/3, Blodprovsdag

Nu är det påsklov..  Vad härligt.  Vi har redan tagit fram studsmattan i trädgården.  Vi tränar där lite varje dag, så att jag ska kunna hänga med i mina kompisars tempo i Åre.  Ja !!  vi ska faktiskt iväg en runda till och åka skidor.  Hoppas att snön ligger kvar.  Ska kolla med May hur läget är i Åre, (hon bor där).
I eftermiddags åkte pappa och jag ner till sjukhuset för att ta nya blodprover..  Det märks att jag inte äter några cellgiftstabletter längre..  Mitt Hb hade åkt upp till 135, vita till 4,5 och "trombisarna" till närmare 250.  Jag borde ju må som en prins..  Men jag har varit ganska förkyld en längre tid, så lite slö är man nog ändå..  Är jag för pigg, måste jag hjälpa till mer hemma och det vill man ju inte..  Ellen fick städa hela huset idag, för hon skulle ha hem en kompis..  När hon kom in på mitt rum så kom hon inte riktigt fram..  Hon fattar inte att jag vill ha det som jag har det på mitt rum..  Jag har det ju faktiskt snyggare på mitt rum än Ida har på sitt..
I morgon är det Skärtorsdagen..  Jag funderar på om jag och Ida ska gå "påskakärringar" igen.  Förra året fick vi ihop ganska mycket godis.  Men jag vet inte..  Jag fick ju ett jättestort påskägg, när jag var på lekterapin idag..  Men lite godis till skadar ju inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0