Onsdag eftermiddag den 17/3 2010, Hemma!!!

Åh vad det är skönt att få komma hem! Och jag mår toppenbra!
När doktorn kom till mig på förmiddagen frågade han om kvällsmaten igår var god, om den stannat kvar, hur jag sovit, vad jag ätit till frukost, om den var kvar i magen och slutligen hur jag mådde. Jag svarade ja på allt och till sist visade tummen upp. Då frågade han om jag ville åka hem!! Jag studsade upp ur sängen och skrek: Yes!!
Mamma blev nog minst lika glad. Det tog inte många minuter innan vi satt i bilen. Denna gången var jag verkligen sugen på korv i Osby. Det blev en grillad..mums.
Nu i eftermiddag känns det som om jag är piggare än mamma...
Jag har börjat packa, för jag tänker åka till Sälen på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0