Onsdagmorgon 17/3 2010, God morgon

Igårkväll var jag jättepigg efter festmåltiden. Pratade glatt och brett med med sköterskor och min rumskompis med föräldrar. Visade mitt DS spel och min blogg. Sen läste jag lite tidningar innan jag somnade ganska sent..Sov gott hela natten. På morgonen vaknade jag till lite till barnprogram. Sedan ville jag ha frukost. Först blev jag av med droppet. Skönt! Jobbigt att vara kopplad till en droppställning. Jag gick glatt ut i frukostmatsalen. Där satt jag och min rumskompis, åt och pratade i mun på varandra. Jag berättade för hennes pappa om en massa tricks och hyss jag har hittat på på sjukhuset förut.
Nu är jag tillbaka på rummet och läser Kalle Anka tidning. Jag känner mig jättepigg. Inget ont någonstans.
Vi får se vad doktorn säger under förmiddagen. Jag vill så gärna åka hem..På lördag har jag ju tänkt att åka till Sälen och åka skidor. Måste hem och packa!


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej! Va skönt att du känner dig piggare! Hoppas du får komma hem och packa snart. Kram Milla

2010-03-17 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0