Söndagen den 14/3, 2010, kalashelg

När jag kom hem till mamma på fredagkvällen var jag lite trött efter alla prover och tester i Lund, men piggnade till ganska snabbt när jag fått mat. Det blev inte pizza faktiskt. Det hade jag ju fått tillräcklig under två dagar. Nu blev det grillad kyckling och pasta. Jättegott. Jag hade mycket att berätta. Innan Lets Dance skulle börja fick mamma för sig att leka frisör. Först klippte hon Ida. Men när det var min tur hörde jag att Ida skrek och lipade. Trodde nästan att mamma klippt henne i örat eller något, men...hon var bara arg för att det hade blivit för kort...Vad trodde hon? Att det skulle bli längre?! Sen var det min tur. Mamma fick exakt två minuter på sig. Mer ro hade jag..Jo, det blev ok.
Därefter tittade vi på Let´s Dance, åt snacks o myste i soffan. På lördagsförmiddagen bestämde jag med min kompis Emil S att leka. Där finns alltid massor av roliga sakter att göra. På kvällen var vi bjudna till Anton. Vi skulle titta på Melodifestivalen. Vi fick kycklinggrillspett och ris. Supergott. Jag hade med mitt Wii-spel om utifall vi skulle vara sysslolösa..Vi hann spela en stund innan Festivalen. Rätt låt vann INTE! Anton, Ida och jag var överens om att Manboy var bäst!
Senare på kvällen var blev jag jättetrött och somnade på hallgolvet...Det var det ingen som märkte. Tur att mamma och Peter snubblade över mig när vi skulle hem så jag kom med!
Sen blev jag buren ända fram till sängen. Skönt! Jag var supertrött, men jättenöjd. Tack Anton med familj för en go kväll! Nu idag har jag faktiskt också varit trött och sovit en del. Hoppas jag piggnar till tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0