Söndagen den 7/3, Ny Lekdag

I Fredags hämtade pappa mig och Ida på skolan.  Vi åkte hem och åkte pulka i "vår" backe utanför huset..  Ellen skulle sova över hos en kompis, så på kvällen var det bara vi tre som fixade Pizza. Sen kollade vi på Lets Dance innan det var dags att gå och lägga sig..  På Lördagen sken solen,  Åter dags att åka pulka, m.m.  På kvällen var vi bortbjudna till min kusin Matilda.. Det blev Tacos. Mums, kladdigt och gott.  Medan alla andra kollade på Melodifestivalen, lånade jag Johannes dator.  Han har jättemånga justa spel..  Vi fick skjuts av mormor och morfar hem. 
På söndag morgon ville jag kolla på TV 4..  Det är alldeles för tidigt sa pappa..  Men barnprogrammen börjar faktiskt kl. 06,00..  Efter frukosten ringde jag till min kompis Frej.  Vi har lekt hela dagen idag.  Bl.a. lekte vi med Gibza och Elsa.  Ja !!  det är faktiskt hundar..  Det var ingen Gympa idag heller, så vi kunde leka ända till kl. 17,00.  Ikväll blev det potatismos och ungbakad falukorv..  Så där tyckte nog jag..  I veckan som kommer, ska jag till Lund på Torsdag och Fredag, för att göra alla möjliga tester hit o dit.  Både magnetröntgen och sövningar med stick i ryggen osv.   Hoppas att allt är bra.  Då får jag nog avsluta min underhållsmedicinering.. 

Kommentarer
Postat av: Pontus

Hej kusin vitamin!

Lycka till i Lund. Vi kan väl träffas snart igen. Det är så roligt att titta på er när ni busar (du och Ida). Ellen är bra på att mata mig.

/Kramen från Ponte

2010-03-11 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0