Onsdagen den 26/5, 2010, vårlekar

I lördags var jag med kompisar och hoppade studsmatta. Det går att hoppa på den fortfarande fast det är några hål. Ja, pappa eldade ute i trädgården och det råkade smälta lite på hoppduken. Vi ska få en ny, men vem kan vänta på den?
Ida åkte med mormor och morfar för att titta på dansuppvisning i Konserthuset. Denna gång var lite omvänt. Ellen och Ida var inte med och dansade. Den som uppträdde var...Mamma!! Jodå, hon har gått och tränat på stepdans sedan i höstas och var nu själv med på uppvisningen. Vi har sett och hört (!) när hon har tränat i lägenheten. Hon har speciella skor med stålklack och sula. Låter häftigt! Kanske inte grannarna under tycker..Men för min del räckte med vad jag sett i lägenheten. Ida däremot tyckte det var kul att se hela konserten. På söndagen var det uppträde för Ida, men inte i dans utan sång och pjäs i kyrkan. Ida var berättare och skötte sig ganska bra. Jag var där och tittade. Sedan fick vi tårta i församlingshemmet. Det var invigning av en minilekstugekyrka. Den var häftig.
I går var det åter dax för golf. Lika kul som tidigare.
Idag kom mamma till skolan. Vi hade utvecklingssamtal med Lena. Jag hänger med i de flesta ämen. Till och med godkänt i gympa! Bra va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0