Onsdagen den 5/5, 2010, mer skrubbsår på benen

Ida och jag körde sparkcykel själva från skolan till mamma. Som ni vet är ju Ida en retsticka och än så länge hinner jag inte med även om jag försöker. Det slutade såklart att jag trillade och slog i benen. Nu har jag väldigt många blåmärken och skrubbsår, men det känns rätt okey ändå. Och vad gäller Ida säger jag bara: Vänta! Du kommer att få igen. Jag blir starkare och snabbare för var dag. Äter som en häst gör jag också. Idag blev det...potatis, lax och vit sås! Mmmm..Ikväll var det gympaträning inför uppvisning på söndag. Jag tänkte först inte vara med eftersom jag missat en del och hade lite ont i benen, men när jag fick se mina kompisar ville jag också!
Vi ska vara utklädda till...Rumpnissar! Nähä..foto får ni INTE se.
Skolan går bra och till och med rasterna är kul för jag hänger med!
Nu måste jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0