Tisdagen den 3/5, 2010, vår?

Trodde sedan i söndags att man kunde slippa stövlar, vinterjacka och mössa, men både igår och idag har det varit kallt och regnigt. Det hade till och med snöat lite sa mamma när hon körde från jobbet. Brrr!
Trots att det var lite kallt igår kväll gick golfen bra. Jättekul att den börjat igen. Min kompis Albin går också i samma grupp.  Idag efter skolan kom Albins bror Emil hem till mig. Vi var hemma själva en stund. Vi spelade mest Wii. Men jag visade också Emil hur lätt och gott det är att gå ner till Coop och handla. Vi var där två gånger..Ikväll borstade mamma tänderna noga på mig.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej på er.

Det är så underhållande att läsa er blogg (för det mesta)Man ser killen Joel framför sig och minns tiden på avd 64.Joel fick oss alla till goda skratt många gånger,inte minst Evelina tyckte han va jätte rolig och duktig på tv spel. Det är härligt att höra hur bra Joel mår för det mesta och att allt rullar på med skola och kompisar precis som vilket barn som helst nästan, fast ändå mycket speciell.

All lycka till er alla. Kram Cilla (Evelinas mamma)

2010-05-04 @ 22:28:54
URL: http://www.prinsessanevelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0