Måndagen den 6/9, Skol- och golfdag

I söndags morgon hämtade pappa oss ganska tidigt, (hade sovit hos mamma)..  Han hade ringt på min mobil hela morgonen, men jag hörde inte den för den var på laddning i köket och där sover man ju inte..  Konstigt att pappa inte förstår sånt..  Hur eller hur, så skjutsade vi först ut Ida till hennes gympa..  Hon kom givetsvis lite för sent.  Sen åkte vi hem till pappa..   Pappa o Ellen skulle iväg till Domkyrkan, (för Ellen ska börja sin konfirmation)..  Jag följde inte med, utan såg min chans att sitta framför datorn, utan att någon kom o störde mig.. 
Funkade bra ända tills Ellen o Ida kom hem..  Då blev det "liv" igen..  De tror att dt är jag som fixar alla virusar på datorn, men jag tror att det är Ellen..
på måndag morgon var det dags för skolan igen..  Visst är det konstigt vad man kan vara trött en måndag morgon..  Man försöker ligga kvar lite till, men det verkar som att för varje minut man ligger kvar, så ökar pappas irritation med det dubbla..  (Det kunde man kanske anvvända sig av i matte)..  Hur arg kan en pappa bli innan han spricker ??   Svar:.  7,5 minut..  Ha, ha,
På kvällen var det åter dags för Idas och min golfträning..  Förra gången fick vi lite skäll av vår tränare, att vi inte lyssnar på honom..   Denna gången lyssnade vi på honom, så vi fick gå Djungelbanan..  Det var kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0