Söndagen den 12/9, Bio..

I fredagskväll var det ju som vanligt !!  Ja, ni vet  -  Pizza..  Blev en Palumbo denna gången, men jag pillar givetvis bort championjonerna..  Undrar vad det blir för sort då ??   Sen kollade vi på Doobidoo..  Vi var ganska trötta så all gick o la sig tidigt..
På lördagen ville jag leka med någon kompis..  Men det verkade som om ingen var hemma, så det blev att Ida o jag tog våra cyklar och cyklade en lång runda..  Jag cyklar riktigt bra nu, men min cykel är nog för liten.. 
På kvällen kom Amanda o Oliver..  Vi käkade ihop..  Amanda o Ida var på Idas rum och jag o Oliver spelade lite spel, kollade på film och spelade även lite Domino.. 
Vi sov rätt länge på söndag morgon..  Vid kl. 13,00 var vi bjudna till farmor på lunch..  Jag åt mest sås o potatis..  Vi var hos mina kusiner Johan o Lisa..  Deras hund, som heter Fonzo, är rätt busig, men jätterolig att leka med..
På kvällen gick jag, Ida, Emil o Albin på Bio, (alldeles själva)..   Det blev Toy Story 3..  Med var sin Popcorn o Cola gick vi in i den mörka bio-sallongen..  Vi hällde knappt ut några Popcorn alls.  Pappa trodde att vi skulle tappa allt innan reklamfilmen hade börjat, men vi klarade faktiskt oss..
I morgon är det skola igen..  Det ska bli roligt..  Vi har faktiskt jätteskoj i skolan.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0