Söndagen den 26/9, Lekhelg

I torsdags var det studiedag..  Vi vaknade extra tidigt denna dag..  Pappa sa att vi skulle gå och lägga oss, men man vill ju ta vara på dagen när man är ledig.  Jag ringde till Emil som kom och lekte med mig.. 
På fredagen var det skoldags igen..   Usch vad man var trött på morgonen..  Typiskt !!  På kvällen åkte vi till mina kusiner Johan o Lisa..  Vi käkade massor med mat..  Vi lekte sen med Fonzo..  Det är deras hundvalp..  Han bet mig i armen, så det blev ett stort märke..
På lördag morgon var det avslutning på golfträningen..  Det var strålande sol..  Vi delades upp i fyra grupper..  Sedan tävlade i olika grenar..   Efter tävlingen åt vi grillad korv...  
Idag kom Emil o Albin o hälsade på..  Vi spelade spel, hoppade studsmatta o spelade monopol..  Nu är det snart dax för sängen..  Det blev en riktigt bra helg detta oxå..  I morgon skola igen, sen på kvällen blir det träning med Dackegymnasterna.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0