Söndagen den 13/2, Fortfarande vinter

I fredags blev det inte Pizza..  Ellen o pappa hade bestämt sig för fjärilskotletter..  Man kan väl inte äta fjärilar tyckte Ida o jag..  Det gick visst !!   Efter det var det Lets Dance, men pappa o jag kollade på Svenska Rallyt i stället..  
På lördag morgon fixad Ida o jag frukosten..  Ida är jätteduktig på ägg o bacon, o jag satte fram smörgås..  Ellen bara sover..   På dagen var det riktigt härligt väder med sol..  Först gick Ida o jag till vår pulkabacke, men den var alldeles för hård..  Gick ju inte att åka i den, så vi tog fram våra cyklar i stället..   Men det var alldeles för halt på vägen..  På kvällen kollade pappa o jag igen på Sv. Rallyt och sen blev det Melodifestivalen.. 
I dag  vaknade jag nog först..  Blev lite dataspel innan frukosten..  Ellen bara sover igen !!  
Sen städade både Ida o jag våra rum..  T.o.m. dammsög dem..    I kväll åkte till mamma..  Hon lovade att vi skulle laga något gott i kväll..


Kommentarer
Postat av: bella

härligt! :) själv hoppas jag på vår snart... :)

2011-02-20 @ 11:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0