Tisdag den 8/1 - Bild i SMP

I dag på morgonen när jag skulle läsa Smålandsposten, så fick jag syn på två "figurer" som jag kände igen..  Det var Ida o jag, som fanns med på en bild då vi hoppar i en snödriva hemma hos mamma..   Va kul att den kom med.. 
I går var Ida hemma från skolan..  hon hade haft feber i helgen o pappa tyckte inte att hon skulle gå i skolan..  Jag tyckte att hon skolkade..  Hon såg inte alls sjuk ut..   I dag på morgonen så försökte hon se lite sjuk ut, men det gick vi inte på..  Jag tror att hon vill bara va hemma o klappa katterna..
På kvällen i går var jag o tränade med Dackegymnasterna..  Vi var helt slut efteråt, så jag gick o la mig redan kl. 20,00..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0