Torsdagen den 27/1, Fantastiskt skidåkning

I dag var det inte riktigt lika kall som i går..  ca: +-5 grader o ganska vinstilla..  Strålande solsken på fm..
Vi åkte mest i Lasse o ulla-backarna på fm..  Bitte, Lisa, Pappa åkte över till de svarta backarna, men Ida o jag näjde oss med "Märta-backen"..    Kl 11 var vi både kalla o trötta, så Ida o jag åkte hem till Ellen i värmen..  Det är ganska kul att reta upp henne, för nu kan hon inte "slå" oss..   hon har ett stort "paket" runt armen av gips..  hon "gnäller" lite o vill att vi ska tycka synd om henne, men Id ao jag retar henne mest..

Skidskolan är jättebra..  Ida o jag går inte i samma skidskola.. Det är ganska bra..  För då lär vi oss olika saker..  Men i morrn är det avslutning.. Och  på lördag åker vi hem..  Vi har haft en helt underbar vecka..  i kväll badar jag o Ida bastu igen..  Tänk vad rena vi ska va när vi träffar mamma igen..   Hon kommer inte tro att det är vi !!

I kväll blir det fisk med potatis..  Vi får både lax, och fiskpinnar..  Jag har så jättekul !!

Kommentarer
Postat av: Emil och Albin

Hej

Stackars Ellen!!!! Vi provade oxå snowboard men vi hade tur och slog oss inte... Hoppas ni får en bra avslutning imorgon.

Kör försiktigt hem! Vi ses :)

Kramar från Fam Johansson

2011-01-27 @ 20:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0