Onsdagen den 23 nov 2011 - Provtagningar

I går kväll åkte pappa och jag in till sjukhuset i Växjö.  Vi skulle "sätta" nålen redan på kvällen, för provtagningarna skulle börja kl. 04,00 på morgonen..  Ingen sovmorgon alltså..  Vilken tur att jag har kvar min porta-carte, (En dosa bakom huden där man kan sticka in nålen i)..  Då slipper de att att sticka i mina vener..
Det är väldigt många prover som ska tas..  En gång i halvtimmen kommer sjuksköterskorna in och stör mig.. :-(.   Just nu har jag fått en annan spruta i mitt ben och lite dropp..  Det ska va till andra prover..   Jag får visst en hel genomgång av hela mig. 
I natt hostade jag väldigt mycket..  En doktor kollade mig på morgonen så att det inte skulle va några problem att fortsätta med provtagningarna..  Det var det inte så vi körde bara på igen..
Jag hoppas att allt är klart vid lunchtid i dag.
Jag tror jag "hoppar" skolan i em.
Lite matteuppgifter har jag redan hunnit med här på sjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0