Tisdagen den 28/2, 2012, tillbaka i skolan

I söndags åkte vi hem från Trysil efter en väldigt rolig och mysig vecka. Det är ganska jobbigt för benen att åka skidor varje dag. Jag gillar mest gröna och blå backar. När mamma och Ida letade upp de svarta backarna, tog Peter & jag lite softåkning samt lite choklad & macka i backen. De fanns ett fint ställe mitt i backen som hade världens godaste mackor!
Vi kom hem trötta på söndagskvällen. Igår morse åkte mamma och jag ner till Lund. Jag ska troligen komma igång med tillväxt. Först besökte vi 64:an för den "vanliga" undersökningen och läkarbesök. På eftermiddagen träffade vi avdelningen som har hand om medicinering för tillväxt. Vi fick en massa information så jag nästan somnade på stolen.
Mellan besöken hann jag med att besöka sjukhusskolan, där jag jobbade lite med min rapport från skolan, samt spela lite biljard med personalen på Lekterapin. Jag vann!
Det tog hela dagen så vi kom hem först på kvällen.
Idag var det skola igen. Kul att träffa kompisar och berätta om våra äventyr i fjällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0