Farsdag

Igår så var mina kompisar Amanda och Oliver på besök och då lekte vi och spelade spel men sen så skulle dom åka hem typ kl 22:30 och då var Ida och jag så trötta att vi gick och la oss hos pappa. På morgonen så var det farsdag så vi väkte pappa och sa grattis till honom, men när Ida och jag satte oss vid darton så upptäkte vi att Oliver hade glömt sin mobil hos oss och då ringde vi till hellas men samtidigt så ringde Albin o Emil och frågade oss om vi ville följa med till Leos Lekland och det ville vi. Efter vi hade lekt färdigt så gick vi hem till pappa och spelade spel men då så kom deras mamma och hemtade dom. Men nu ska jag sitta lite och göra annat ha det bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0