Min låt har spelats på radion! Boken finns ute!

Idag på morgonen tog mamma och jag taxi ner till Sveriges Radio P4 för att delta i programet: Västergatan.
Det var jättespännande och roligt. Lite nervöst först eftersom vi visste att det sändes ut direkt. Jag tycker att vi klarade oss bra både jag och mamma. Gå in och lyssna själva på intervjun och låten. Låten hitta du under spellistor. Själva programet under sändningsarkiv. Jag har lagt till länkar på bloggen.
Vi fick också klart att boken finns just nu tillgänglig att beställa på Adibris.com. Det finns även en länk för detta.
Inom kort finns den på fler ställen och även för försäljning hos mig tillsammans med cd-skivan.
Då kan ni få min och mammas autograf! =)

Kommentarer
Postat av: Susanne Johansson, Oscars mamma

Ni skötte er kanon!!!!! Vilket arbete ni har gjort med bok och skiva. Lycka till med försäljningen!

2012-11-27 @ 15:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0