Åk 6 - betyg

Skolan har varit igång nu några veckor och det är både spännande och rätt mycket nytt. Kul tycker jag, men lite större krav. Betyg har vi blivit medvetna om. Alla pratar väldigt mycket om detta så jag blir lite stressad redan nu. Jag påminde mamma i helgen om att vi skulle ha matteprov om 24 dagar så det var bäst att jag gick iväg från fredagsmyset till mina böcker..
Dessutom är det faktiskt ganska kul att få lösa uppgifter via en bok och skriva för hand i ett häfte. Annars har vi mest våra datorer.
Mamma tyckte också att det var bra. Precis som när hon var liten. Fast...då FANNS det ju verkligen inga datorer! Vet knappt om det fanns TV. På min fritid har det varit golf. Nu när den slutar börjar Street dance igen. Det ska bli kul att träffa alla mina danskompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0