Skön helg

Nyss var det fredagsmys och nu är det redan söndag kväll. Men däremellan har jag hunnit med en hel del i alla fall. Egentligen skulle våra kompisar Emil & Albin kommit på fest på lördagen, men Albin var sjuk så vi fick ställa in. Krya på dig Albin! Jag och Peter var och storhandlade på lördag förmiddag medans Ida & mamma städade huset. För att vi inte skulle komma hem för tidigt och risken att få hjälpa till, åkte vi och tittade på bilar. (Inte mitt förslag!)
På kvällen lagade vi god mat och tittade på körslaget. På söndagen letade jag upp huset där en ny klasskompis bor. Det ligger nära oss så jag kunde cykla. Han var hemma så vi kunde va en stund. På eftermiddagen var det kalas hos kusinerna. Mats fyllde år. Vi fick jättegod mat & tårta! På kvällen cyklade jag till min nya kompis igen. Vi hade jättekul. Nu är jag hemma igen och tittar på X-Factor. Imorgon är det skola igen. På onsdag börjar jag att spela trummor! Äntligen! Det ska bli så kul. Längtar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0