Läger på Irland

Jag är just nu på Barrington Camp på Irland! Tur att jag kom iväg. Hela midsommarhelgen fick jag åka ut och in till sjukhuset för att rengöra min öron eftersom jag hade en inflamation i ytterörat. Det blev ganska bra tills jag skulle åka. Pappa och Ida körde mig ner till Kastrup i Köpenhamn i tisdags (den 25:e juni). Där skulle jag möta upp en ledare och tre andra svenska ungdomar som skulle med på lägret. Jag kände ingen, men det spelar ingen roll. Jag såg fram emot att få träffa en massa nya kompisar från flera länder.
När jag gick igenom säkerhetskontrollen sa jag till pappa: - Hej då!
Sen försvann jag med de andra.
Vad som händer på lägret berättar jag senare. Mamma och pappa vet heller ingenting. Vi har inte med oss några mobiler. De vet bara att jag har det bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0