Min bok Carpe diem - på bokmässan i Göteborg

Min mamma, som har skrivit boken om mig, skall prata om boken på ett seminarie på Bokmässan i Göteborg! Ganska häftigt! Denna gång är inte jag själv med på scen. Men heja mamma! Sälj många böcker! Vinnare på det blir Barncancerfonden och Barncancerföreningen dit pengarna går.
 
 
 
Utdrag ur FB: Molnet på bokmässan:
Bokmarknaden är stadd i förändring och alltfler väljer att ge ut sina böcker själva. Möt tre författare som tog beslutet att själva producera och ge ut sina böcker. I samtal med Maria Bengs från BoD diskuteras utgivningsprocessen, marknadsföring och varför man väljer att själv publicera sin bok. Lör 28/9 kl. 11.30
Foto: Bokmarknaden är stadd i förändring och alltfler väljer att ge ut sina böcker själva. Möt tre författare som tog beslutet att själva producera och ge ut sina böcker. I samtal med Maria Bengs från BoD diskuteras utgivningsprocessen, marknadsföring och varför man väljer att själv publicera sin bok. 
Lör 28/9 kl. 11.30
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0